مالک باشگاه نساجی برای شکست پرسپولیس پاداش ویژه تعیین کرد نساجی، حریف مورد علاقه پرسپولیس! سردار را نه رم می‌خواهد نه لورکوزن | مقصد بعدی آزمون کجاست؟ تاریخ و ساعت بازی لیورپول و تاتنهام در لیگ برتر انگلیس | کلوپ به دنبال اعاده حیثیت بازی قلعه‌نویی با اسم قطبی| سرگیجه در تیم ملی حمایت عجیب صادقی از نکونام+ ویدیو| ۵ سال بماند قهرمان آسیا می‌شویم! آغازبه‌کار استقلال ب!| برنامه‌های جدید خلیج فارس برای آبی‌ها بیانیه باشگاه پرسپولیس درباره توهین به بانوان در بازی مقابل سپاهان آتیلا حجازی: به خاطر استقلال به ایران برگشتم زردکانلو: رئیس هیئت فوتبال هیچ دستاوری جز نابودی در فوتبال خراسان نداشته است | وای به حال فوتبال ایران با چنین مدیرانی! سوپرگل شهاب زاهدی از فاصله ۷۰ متری + فیلم حجازی سرپرست استقلال شد نتیجه و ویدیو خلاصه بازی رم و لورکوزن در یورولیگ| تکلیف آزمون مشخص شد؟ نتیجه و ویدیو خلاصه بازی چلسی و تاتنهام| برد بزرگ در دربی لندن بیاتلو: خوشه‌طلایی می‌توانست پیروز بازی باشد سرمربی خوشه طلایی: به جدول توجهی نداریم | ۳ امتیاز کسر شده قطعا بازمی‌گردد نتیجه و ویدیو بازی خوشه طلایی و آریو اسلامشهر در لیگ آزادگان | تساوی بی‌ثمر خوشه در مشهد پخش زنده بازی چلسی و تاتنهام در لیگ برتر انگلیس (۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین بررسی بازی‌های باقیمانده پرسپولیس و استقلال تا پایان لیگ برتر | مسیر ساده‌تر نکونام نسبت به اوسمار صعود تیم ملی والیبال ساحلی ایران با درخشش بازیکن مشهدی
سرخط خبرها

چالش سخت رحمتی در برابر قلعه‌نویی| پدیده به مصاف گل‌گهر می‌رود

  • کد خبر: ۶۷۷۵۷
  • ۳۰ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۰:۱۹
چالش سخت رحمتی در برابر قلعه‌نویی| پدیده به مصاف گل‌گهر می‌رود
تیم‌های پدیده و گل‌گهر امروز در یک بازی عقب‌افتاده از هفته بیست‌و‌دوم روبه‌روی هم قرار می‌گیرند.

احسان سرفرازی | شهرآرانیوز؛ بازی عقب‌افتاده تیم‌های پدیده و گل‌گهر از هفته بیست‌و‌دو‌م لیگ برتر فوتبال ایران از ساعت ۱۹ امروز در ورزشگاه امام‌رضا (ع) شهر مشهد برگزار خواهد شد. ۲ تیم در وضعیت کاملا متفاوتی برابر هم صف آرایی خواهند کرد. شاگردان مهدی رحمتی در آخرین بازی خود در لیگ برتر با یک گل به آلومینیوم اراک باخته‌اند و این‌روز‌ها در رده دوازدهم جدول رده‌بندی قرار دارند. در‌آن‌سوی‌میدان، اما گل‌گهری حضور دارد که با امیر قلعه‌نویی امسال در قامت یک مدعی ظاهر شده و بعد از سپاهان و پرسپولیس روی سکوی سوم جدول حضور دارد. این تیم در بازی آخر خود موفق شد ذوب اهن را در سیرجان شکست دهد.


بازی رفت ۲ تیم در سیرجان با نتیجه ۳‌بر ۱ به سود میزبان به پایان رسید و اتفاقا در آن مسابقه ستاره مشهدی کار را برای تیم قلعه‌نویی درآورد و کمک زیادی کرد تا گادوین منشا یک هت‌تریک رؤیایی را به ثمر برساند. سعید صادقی با‌انگیزه، در این دیدار بار‌ها با حرکاتش قلب دفاع تیم سابقش را شکافت و برای سایر بازیکنان موقعیت ایجاد کرد.


باتوجه به بازگشت تیم گل‌گهر به جمع مدعیان، به نظر می‌رسد کار نماینده مشهد در این بازی چندان راحت نباشد. تیم قلعه‌نویی فوتبال را به‌خوبی روی زمین بازی می‌کند و باتوجه به زمین مطلوب ورزشگاه امام‌رضا (ع) از همین حالا باید درانتظار یک فوتبال مالکانه از‌سوی گل‌گهر باشیم. پدیده هم اگر می‌خواهد از جمع فانوس‌به‌دستان جدا شود، نیاز مبرمی به ۳‌امتیاز این بازی دارد. برد احتمالی شاگردان رحمتی در این بازی می‌تواند نماینده مشهد را چند‌پله‌ای در جدول بالا ببرد و به رده نهم جدول برساند تا جایگاه شاگردان رحمتی بار دیگر در جدول یک‌رقمی شود.


منشا، شاکری، زنده‌روح؛ مثلث مرگ گل‌گهری‌ها

گادوین منشا و یونس شاکری یک بار دیگر با هم هماهنگ شده‌اند و خط حمله سیرجانی‌ها را ترسناک کرده اند. مهاجم خراسانی گل‌گهر در بازی رفت غایب بود؛ اما امروز باید مقابل تیم سابقش قرار بگیرد و به نظر می‌رسد انگیزه‌های زیادی هم دارد تا بار دیگر در شهر خودش درخشش داشته باشد. منشا این‌روز‌ها با ۱۰ گل زده در تعقیب سجاد شهباززاده از سپاهان قرار دارد و یونس شاکری هم با ۶ گل در رده ششم بهترین گل‌زنان لیگ امسال قرار دارد.


در کنار آن‌ها احمدرضا زنده‌روح یکی دیگر از ستاره‌های تیم قلعه‌نویی است که در کنار سعید صادقی، ترکیب گل‌گهر را ترسناک‌تر از همیشه می‌کند. آمادگی بالای روانی و فیزیکی عناصر هجومی تیم قلعه‌نویی، مطمئنا کار را برای تیم رحمتی در این بازی سخت‌تر از همیشه می‌کند. این تیم جدیدا قرار‌داد رضا شکاری را هم ثبت کرده و درصورتی‌که این بازیکن جوان هم شرایط مسابقه را داشته باشد، مطمئنا می‌تواند کمک‌های زیادی به سیرجانی‌ها بکند.


به طور قطع تیمی که در بازی امروز جنگ میانه‌های میدان را پیروز شود شانس بیشتری برای کسب ۳ امتیاز دارد وشاگردان مهدی رحمتی اگر می‌خواهند در این بازی خانگی رنگ باخت را نبینند، باید با دوندگی بالا امکان بازی سازی را از ستاره‌های تیم سیرجانی بگیرند. همچنین مدافعان پدیده نباید شاکری و منشا را در موقعیت گل‌زنی قرار دهند، چراکه این دو بازیکن به راحتی از موقعیت‌هایی که در اختیارشان قرار می‌گیرد نخواهند گذشت.


آمار اسف‌بار تیم رحمتی

نماینده مشهد در ۵ بازی آخر خود در همه مسابقات هنوز بردی را کسب نکرده و آمار ناامیدکننده ۳ تساوی و ۲ شکست، حاصل کار مهدی رحمتی در این هفته‌ها بوده است. جالب‌تر اینکه آخرین برد شاگردان رحمتی به تاریخ ۱۶‌اسفند مقابل پیکان بر‌می‌گردد و این تیم هنوز در سال‌۱۴۰۰ رنگ برد را ندیده است. گل‌گهری‌ها، اما کاملا در نقطه مقابل پدیده از این‌حیث قرار دارند. شگفتی‌ساز لیگ امسال، از ۵ بازی قبلی خودش آمار قابل‌قبول ۴ برد و یک باخت را ثبت کرده تا نشان دهد حریف سختی در بازی امروز خواهد بود. تیم قلعه نویی در ۵ بازی آخر خودش، کلین شیت کرده و ۸ گل هم به ثمر رسانده است. این در حالی است که تیم مهدی رحمتی در ۵ بازی آخر خودش، تنها ۳ گل به ثمر رسانده و ۵ بار هم دروازه خودش را باز شده دیده است.


همه مشهد پشت پدیده درآمد

عصر سه‌شنبه تمرین تیم فوتبال پدیده درحالی در زمین شماره ۲ ورزشگاه امام‌رضا (ع) مشهد برگزار شد که در این جلسه تمرینی چند چهره مهم و سرشناس حضور داشتند؛ از خداداد عزیزی تا احسان اصولی رئیس هیئت فوتبال و محمدرضا کلائی شهردار مشهد. کلائی هم‌زمان با خداداد عزیزی و زودتر از دیگر‌میهمانان در ورزشگاه امام‌رضا (ع) حاضر شد و گپ‌و‌گفتی را با سرمربی جوان پدیده داشت. مهدی رحمتی که حسابی از آمدن شهردار مشهد خوش‌حال شده بود، از حمایت‌های مجموعه شهرداری مشهد بعد از واگذاری مالکیت باشگاه به کمیته استانی تشکر کرد و شهردار مشهد هم به او قول داد که با توجه به علاقه مردم مشهد و درخواست آن‌ها برای حمایت از این تیم، حمایت‌ها از پدیده ادامه‌دار باشد.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->